לא תאמינו מה מבטיח מועמד הימין בבחירות בארגנטינה

אבי יעקב 2 Comment on לא תאמינו מה מבטיח מועמד הימין בבחירות בארגנטינה

הבחירות הסוערות בארגנטינה: מועמד מפלגת הימין חאבייר מיליי הבטיח כי ביקורו הראשון כנשיא יהיה בישראל. לדבריו, הוא מבטיח להעביר את שגרירות ארגנטינה בישראל לירושלים, והפתיע כאשר אמר שהוא אפילו שוקל להתגייר ונמצא בקשר רציף עם רב בנושא. האם טראמפ חוזר בגרסה דרום אמריקאית?

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועמד לנשיאות מטעם מפלגת הימין בארגנטינה, חאבייר מיליי אינו מסתיר את חיבתו לישראל ואף הצהיר שיעביר את השגרירות לירושלים עם היבחרו. בנוסף הצהיר שהמקום הראשון בו יבקר אחרי היבחרו יהיה מדינת ישראל.

בראיון לרשת 'אל-פייס' חשף מיליי כי הוא מגלה עניין רב ביהדות, ולמרות שגדל כנוצרי קתולי, הוא שוקל להתגייר ולהפוך ליהודי. במהלך הראיון הוא חלק את מחשבותיו בעניין עם המראיין ואמר שאינו יודע איך יוכל לתפקד כנשיא אם אכן יהיה יהודי במקביל. "אם אני נשיא ויש שבת, מה אני אעשה? האם אני מתנתק מהארץ מיום שישי עד צאת השבת?", תמה מיליי.

אתר 'i24 news' שחשף את הידיעה סיפר כי חאבייר מיליי לומד את הדת היהודית אצל הרב שמעון אקסל וואניש, ראש ACILBA, קהילה יהודית ארגנטינאית-מרוקאית שבסיסה בבואנוס איירס.

מועמד לנשיאות ארגנטינה חאבייר מיליי עם רב יהודי

ביולי האחרון נסע מועמד הימין לניו יורק להשתטח על קברו של הרבי מחב"ד זצ"ל, ובהופעות אחרות ציטט פסוקים מהתורה, ואף עלה לבמה כשברקע קול שופר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בסדר שר החוץ שלנו דווקא עושה טוב את התפקיד אני גאה בו